قصة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قصة حب

منتديات قصة حب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق تامر حسنى

عاشق تامر حسنى

المساهمات : 39

كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير Empty
مُساهمةموضوع: كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير   كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 9:44 am

قــــــصــــــــــ حب ـــــــــت[ حبيبى لمه اكون صاحى عنيه مبتفارق عنيك وقلبى وبيكون سهران بقصت حب من ليليك عشان اقول بحبك ده كلمه مش سهله عليا يا ريت تكون سهله عليك لمن عيونى دمعت عليا وانا بقلبى بسال عليا هوه يا تره سال دموعى هيه ليا دمعت عليا انا بسال قلبى انت ليا ليها مشتاء وهيه ليا قلبها ليك مجروح وخدها كلامى منووووو بجروح لا يا حبيبى انا مش هسلم ليكولا عشان التلك بحب عتلب بيه وتقدمنى هديه لكل حبيب بتحبه عليا لاء انت لازم تعرف نعا ايه القلب المجروح والفرق المسموح خلاص ابعد عني وامشى من جوايا انت مبقتش ساكن فى قلبى ولا بحس بيك وانت قادم عنيه ولا حته معايه راجع بتاولى انت قصت حبي لاء يا حبيبى قلبى مبقاش ليك انت بغروروك ضيعته ما بين اديك يكمن كلمة حبــــــــ كانت سهله عليا لكن طلعت صعبــــــــــــــــــــ عليك ـــــــــــــــه ......
حبيبة ميدو

المساهمات : 19

كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير   كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير I_icon_minitimeالخميس مايو 15, 2008 9:02 pm

عاشق

شكراااااااااا على الموضوع

تحياتى لك

كلام حب من غـــــــــــــــ وعد ــــــــــــــــير
صفحة 1 من اصل 1